donderdag 27 juni 2013

Zomerse outfits met korte broekjes!


 

Het duurt (hopelijk) niet lang meer en we kunnen in een kort broekje de straat op. Welke broekjes zijn echt leuk voor deze zomer 2013? lees meer!






Hoewel de één al helemaal klaar is om zijn koffer in te pakken en de ander nog allemaal dingen moet bijkopen is er éen ding die je echt niet mag vergeten. De korte broekjes! Glittertjes, hartjes en sterretjes. Er zijn een hele hoop leuke broekjeset grappige of unieke printjes. Óf helemaal geen print. In elke kleding winkel kun je ze wel vinden. Dus hup naar de stad en inslaan die handel!

Dit broekje hierboven zag ik staan op WeHeartIt. Ik was op slag verliefd op dit broekje, is die niet cute? De stof waarmee de strikjes en het linkerdeel van is gemaakt vind ik super leuk! Een soort doorzichtige bloemenprint. I love it! Hij is heel leuk afgewerkt met de draadjes onderaan het broekje waardoor die er toch wat stoerder uitziet. Zelf zou ik een licht hempje op het broekje dragen en hem er iets in doen. En natuurlijk met een leuke gouden ketting erbij :).

Deze foto heb ik eigenlijk puur genomen door de (soort van) vans die erbij staan. Ik vindt vans heel leuk onder een kort broekje. Het is een keer wat anders dan slippers en dus ook leuk voor mensen die er niet van houden om slippers te dragen. Ook leuk om eens af te wisselen met je schoenen! Het broekje vind ik er stoer door de halve gaten erin en - ook hier - de draadjes aan de onderkant. Het hempje wat erbij ligt is ook erg leuk en die zou ik er zo bij aantrekken. Van mutsen ben ik niet z'n fan, die laat ik liever weg.


Dit setje vind ik helemaal leuk voor op het strand s'avonds. Ook hier komt het oh zo leuke doorzichtige bloemenprintje terug zowel het hempje als het broekje. De riem past er goed bij en matcht ook gelijk met de oranje allstars - die ik dan net weer wat minder vindt - Ik zou er liever bruine sandaaltjes onder dragen zoals de foto eronder. Om er toch nog wat meer kleur in te brengen de turquoise stenen erop. die je eventueel ook nog zou combineren met een ketting.

De laatste waar ik voor gekozen heb is dit laatste setje. Stoer broekje maar het shirtje maakt te outfit toch nog wat rustiger. Heel leuk tasje die goed bij het broekje past. De studs maken hem nog leuker! de schoentjes vind ik ook helemaal te gek.


Creatief en leuk, macbarbie07 heeft een DIY waar je simpel een basic kort broekje naar een super leuke en vrolijk broekje kan toveren. Bekijk in de video hoe het moet!

Ben je al onderweg naar de stad? Bedankt voor het lezen en ik hoop dat ik je heb kunnen helpen met het vullen van je koffer! See you! 
XOXO.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten