vrijdag 28 juni 2013

HEROME - French Manicure set.


Vandaag review ik Herome French Manicure Set.
Hij is te koop bij de etos voor een aanbiedingsprijs (€7,95)





Aangezien ik veel reviews las over verschillende French Manicure Set's besloot ik eens naar de Etos te gaan om te kijken welke set's Etos aanbiedt.
Na een tijdje zoeken zag ik de French Manicure Set van Herome staan. Ik vind Herome - uit eerdere ervaringen erg goed - maar toch ook erg prijzig helaas.
De set voor 7,95 vond ik op zich nog wel meevallen dus heb ik hem meteen meegenomen.
Herome french manicure zorgt voor een ultieme verzorging voor je nagels en geeft hem een leuk natuurlijk kleurtje. 

In de verpakking zitten 3 lakjes, een witte, natuurlijke nude roze en een topcoat. De kwastjes zijn in een precies goede dikte gemaakt waardoor je makkelijk kan lakken. Elk lakje dekt vrij snel in 2 óf 3 laagjes.
Je hebt ook witte half ronde stickertjes nodig om een deel van je nagel af te plakken, die zitten helaas niet bij het setje, jammer. Je kunt ze wel los kopen van Herome, 1 pakketje met 100 stickers voor €4,60 bij de Etos, Ik vind €4,60 voor een paar stickertjes wel erg prijzig.

Je begint dus met het afplakken van je nagel - als je een hele vaste hand hebt is dit niet nodig - en lakt het onderste deel van je nagel wit. met het witte lakje, ook wel: White or Without. Dat laat je goed drogen en daarna verwijder je rustig het stickertje.

Als dat droog is lak je je hele nagel - dus ook het witte randje - met de Nail Colour, de nude roze kleur. Deze geeft een hele natuurlijke kleur aan je nagels.

Als dat na een tijdje ook droog is, kan je ervoor kiezen nog een 2'de laag Nail Colour op te doen. Zo niet, dan rondt je het af met een aantal laagjes topcoat ter bescherming voor je nagellak en nagels.
~ Je kunt ook nog steentjes of nagelstickertjes opplakken en daarna de topcoat eroverheen doen ~

Ik vind French Manicure Set van Herome erg goed en ik ga hem zeker vaker aanschaffen in de grotere versie als deze kleine op zijn.
Ik vind het een soort van werking hebben als trind. Alleen is trind veel duurder, en deze niet. Yes!

Herome French Manicure Set is te koop bij de etos voor -tot nu toe- een aanbiedingsprijs van €7,95!




3 opmerkingen:

  1. Leuk setje, enkel is zijn je foto's wat donker. In ieder geval leuke blog! Xxx Anissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee anissa.
    Bedankt voor je tip :)!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gedaan, leuke blog! Xx

    BeantwoordenVerwijderen